2013. december 26., csütörtök

Történetem part 1




Nem kell semmiféle csoda transz formációra számítani.Se nem adtam le 70 kilót, balesetem sem volt. Szimplán csak kellett történnie valaminek, hogy elkezdődjön az egész átalakulás.
Nyilván senkinél nem úgy kezdődik,hogy lát egy képet az emberünk egy sportos egyénről majd elhatározza,hogy ilyen lesz és happy end.Mindenki nád szál karcsú lenne, a csávók meg szálkásak mint a hal.
Attól még hogy ábrándozik az "álom testről" vagy elmondja magának hogy egyszer majd olyan lesz... Nem biztos h sikerül is megvalósítania.
A többség csak szájal. Ez lesz.. az lesz.. és látsz belőle valamit? Mint amikor a csávók nyomják a dumát: jaj majd hozok virágot.. ó elviszlek ám étterembe..elmegyünk moziba is..  Na nee!! komolyan??!! Aztán látsz belőle valamit? Elég kevés az aki tartja is magát a szavához.
Inkább maradj csöndben, csináld , kezd el.. aztán amikor már csinálod sokkal több hitelesség van az egészben.

Visszatérve az én sztorimra.
Mindig edzegettem.Kislányként úszni jártam, ugró köteleztem.. Később rátaláltam magamra a küzdő sportokban,harc művészetekben.Ju-jutsu,judo,shotokan karate....( és nem kell arra gondolni hogy uu akkor most félni kell tőled..?! nagyon veszélyes lehetsz.. agyfaszt kapok az ilyen fos dumáktól. Csávók nyomják ezt,és ELÉG TRÉ CSAJOZÓS DUMA.mellőzni kéne.)
Amikor abba hagytam ezeket,amit máig sajnálok,mert imádtam mindet.
Utána jött a kondi terem. bejártam órákra.. spinningre jártam legelőször. Amit most nem is tudnék újra csinálni,az a monoton tekerés aaa.Valahogy nekem nem pálya.De aki birja, nyomja bátran,jó kis kardió!!
Később TRX órára és kör edzésre jártam amit nagyon ajánlok mindenkinek.(Kör edzést főleg). Nagyon hasznos erő-álló képesség növelő.
Szakaszos volt az edzésem. pár hónapig nagyon keményen ment,aztán volt amikor csak úgy edzegettem.
2012 tavaszán elég keményen csináltam.vehetném előzetesnek. heti 4x TRX vagy kör edzés + 7-8 km futás (futó gépen).
   Futó gépen futás megint nem a legjobb edzés módszer szerintem, de erről majd később.

A lényeg most kezdődik. 2012 nyara:
 Nem edzettem, vagy rendszertelenül.. nyaralások..ivászat.. All in clusive..zaba egész nap párosítva a dögléssel. Ó je. + 6 kiló.
Szeptember közepén sokkolt a szokatlan látvány a tükörben. Az volt az a pillanat amikor eldöntöttem hogy nekem ez nem kell. lefogyok.
Közre játszott még az is, hogy imádok öltözködni.Sokat rendelek külföldről.AZ ottani ruhák többségében kis méretben vannak inkább.Ezzel indult el az egész folyamat. Rögtön írtam a kereszt anyukámnak, aki már 10 éve Los Angelesben él.
Ő az a személy akire a legjobban felnézek.És akiben a legjobban megbízok.
Már lassan a 40. élet évét tölti,de jobban néz ki mint a mai 25 évesek ezért rögtön írtam is neki az újdonsült céljaimmal kapcsolatban.
Elindult a levél áradat.E-mailen keresztül levelezünk egyfolytában már 10 éve.Ettől a levéltől kezdve naponta regényeket irtunk egymásnak.Ő tanított. Leírta mit hogyan  kell nézni. Kalória táblázatnál a szénhidrát mennyiséget (CH-carbohydrate--> igy fogom röviditeni a következőkben)

Ezzel el is indult a diétám.Választottam egy példaképet. A keresztanyukám természetesen örökös példakép maradt,ő mellette Alex Zerega Bikini fitness modell lett.Az ő alakja elképesztően vonzó cél lett számomra.:)

Benne nem a fitness modellt láttam. Akkor még alig tudtam valamit.Azt sem tudtam van ilyen hogy a nők súlyzóznak,illetve ilyen 1-2-3 kilóval tudtam maximum elképzelni.
 A súlyzózó nőben nekem is ugyan az jutott eszembe mint mindenki másnak aki nem foglalkozik test építéssel ez izmos nő.A test építő nő.Erről is bővebben majd később..

Az első edzés amit belekapcsoltam a diétába Az INSANITY volt.
és itt ugrik a majom a vízbe...:)) folyt.köv. edzeni kell mennem ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése